9 juli 2011

Svisch svosch


Dagarna fortsätter att svischa förbi utan att jag får något vettigt gjort.

Idag har jag cyklat Offerdal runt, ett motionslopp på cykel, nästan lika långt som Vasaloppet. Härlig känsla att ha klarat av det, bara så. Men visst känns det både i ben, rumpa och rygg. Egentligen så typiskt mig. Tycker ju i grund och botten om träning och motion men har ingen karaktär, så det blir ju varken mycket eller ofta av den varan nuförtiden. Så när tillfälle att bara bestämma sig ges, då går jag "all in". Trots att jag inte har kondition för det.

Kvällsturen till kossorna fick bli med fyrhjuling. Yngste sonen körde så bra, och visst är det kul med lite fart?!!

2 kommentarer:

  1. Fjällmorjuli 10, 2011

    Du är helt fantastisk!
    Du vet det va..?

    Kram från en trogen läsare sm sällan har tid att skriva/kommentera.

    SvaraRadera
  2. Måste nog erkänna att jag väldigt sällan känner mig särskilt fantastisk......
    Men att någon som du, skriver nå't sån't i en kommentar - ja DET känns fantastiskt!!!

    Tack och stor kram tillbaka!!

    SvaraRadera